Väntan...

Idag har jag varit på universitetet och lyssnat på en förläsning, ganska ovärd förövigt.. va där i kanske en timma sen fick vi gå. Så jag lousie och madde åkte in till stan men den vita pärlan och handlade smycken och åt mat och fikade på Melkers. mycket trevligt :) Sendan gick jag hem och sov i 2 timmar , hyffsat skönt iaf !!! Paratade även med min älskning på msn.. men de va inte så att se eller skriva för min Förbannade KUKDATOR har fått VIRUS :O .. jävlig skit asså. Måste fixa de fort.... 

Nu sitter jag och väntar på att godingen ska komma in på msn.. men de verkar ta lite tid :P På lördag kommer han hem , ÄNTLIGEN :D Som jag har längtat....... 

   

Kommentarer
Postat av: Emma

Kul att du har kommit igång med bloggandet :D

2010-03-17 @ 13:10:58
URL: http://frankensteinsboogie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0